برای اطلاع از آخرین شرایط سفر با توجه به شیوع کرونا به قسمت قوانین و مقررات مراجعه نمایید.

راهنمای استرداد آنلاین بلیت

چنانچه مایل به استرداد آنلاین بلیت هواپیمای داخلی و خارجی هستید، براحتی طی چند مرحله ساده می توانید با استفاده از راهنمای تصویری، بلیت خود را استرداد نمایید.

مرحله اول – ورود به کاربری

ابتدا از طریق ورود کاربر با وارد کردن شماره تماس و گذرواژه (کد ارسالی از طریق پیامک به گوشی همراه کاربر) وارد حساب کاربری شوید.

 

مرحله دوم – پیگیری خرید

پس از ورود به پنل کاربری، از منوی بالای صفحه پیگیری خرید را انتخاب کنید.

 

 

مرحله سوم – انتخاب پرواز موردنظر جهت استرداد

بلیت مورد نظر را براساس شماره سفارش یا تاریخ سفر جست وجو و سپس گزینه درخواست استرداد را انتخاب کنید.

 

 

مرحله چهارم – درخواست استرداد

با باز شدن پنجره جدید، نام مسافر یا مسافران و جریمه استرداد به صورت ذیل به نمایش درمی آید و می توانید مسافر موردنظر و علت استرداد را مشخص نمایید.

توجه داشته باشید پیش از انجام مراحل استرداد پروازهای سیستمی شناور، حتما با کارشناسان پیلاپیلا در ارتباط باشید.

در این مرحله دو روش جهت بازگشت مبلغ بلیت استردادشده برروی سیستم تعبیه گردیده است که می توانید با انتخاب هریک، وجه بلیت استردادشده را به اعتبار یا شماره کارت اعلام شده بازگردانید.

 

 

در مرحله نهایی پس از ثبت درخواست و انجام مراحل استرداد توسط همکاران پشتیبانی و ایرلاین مربوطه، باتوجه به شرایط استرداد هر بلیت، به محض بازگشت وجه به اعتبار یا کارت مسافر، از سوی پیلاپیلا اطلاع رسانی خواهدشد.